هفته ای که گذشت
نوشته شده توسط : مامان نازنین

 

از هفت و نیم صبح اومدم نت گردی حس آپ کردن نداشتم و الکی میچرخیدم تو سایتهاولی خدا رو شکر حسش اومددوشنبه هفته گذشته هر کاری کردم پستم به روز نشد کلافه شدم از دست بلاگفا شنبه هفته پیش با همسری رفتیم بیرون و دستگاه درست کردن وافلِر رو خریدیم وافلر شیرینیه نروژیه که تو تعطیلات و تولدهاشون درست میکنن و درست کردنش خیلی راحته عکس شماره1  عکس شماره2

یکشنبه هم آموزش فارسی و قرآن داشتیم که یکی از مادرها به فاطمه گفت خوشگله عکسهات خیلی نازه سایتت رو میخونیمchocksmiley.gif : 21 par 31 pixels. من موندم اینا آدرس وبمون رو از کجا آوردن  فکرشو بکنید همه روزمره ها و دلتنگیها و... رو میخونن اصلا دلم نمیخواد از زندگیم و اتفاقاتش با خبر بشن به نظر شما چیکار کنمdunnosmiley.gif : 42 par 18 pixels.همونجا چند تا از بچه های کلاس گفتن اِ خاله میشه آدرسش رو به ما هم بدین که مادره گفت الان یادم نمیاد باشه بعدا بهت میدم  ما هم که برگ چغندر بودیم نه اجازه ای نه حرفی  به نظرتون چطوره یه مدت بر خلاف میلم رمزی بنویسم تا یادشون بره یا بیان ببینن خبری نیست و دیگه نیان اینجوری راحت نیستم آخه زبون به دهن نگه نمیدارن که.....از کاه کوهی میسازن و همه جا جار میزننpinkhandcuffsf.gif : 43 par 32 pixels.  روز جمعه رفتیم سوئد برا خرید و مقدار قابل توجهی خرید کردیم اونم فقط خوراکیتو راه برگشت فاطمه خانوم انقد هله هوله خورد که گلاب به روتون...اومدیم خونه و بردمش حموم و لباسها و صندلی ماشینشو تمیز کردم  و همسری هم جاتون خالی ماهی درست کردwetkissf.gif : 45 par 37 pixels. قبلا یه فریزر کوچیک خریده بودیم که تو زیر زمین گزاشته بودیم  دو بار گوشت گذاشتیم توش ولی نمیدونم چرا خاموش شده بود و چشمتون روز بد نبینه از بوی گند زیر زمین کسی جرات نمیکرد بره طرفش pirates.gif : 76 par 51 pixels.و همه رو دور ریختیم دیشب مجبور شدیم دوباره از همون فریزر استفاده کنیم اما آوردیمش بالا و کنار میز ناهار خوریِ آشپزخونه گذاشتیم یه دکور مزخرفی شده اما فعلا چاره ای نیست خدا کنه تا تموم شدن گوشتها کسی نیاد خونمونnonosmiley.gif : 33 par 41 pixels. و دکور آشپزخونه رو نبینه و گرنه آبرومون میره با دکور جدیدمون

هوا بسی ناجوانمردانه سرد است و ما در آستانه فریز شدنfreezinsmile2.gif : 23 par 34 pixels. پنجشنبه هفته گذشته اولین برف پائیزی اومد snowing.gif : 56 par 40 pixels. جمعه هفته گذشته فاطمه اینا جشن داشتن و همه باید غذا موسیقی و پرچم کشورشون رو میبردن و من دلمه و دسر درست کردم و خدا رو شکر همه خوششون اومده بودflirtysmile3.gif : 43 par 54 pixels.

اینم دلم نیومد نزارم چشم انداز پنجره آشپزخونه

عکس1  عکس2 شماره 3

اینم مرد آفریقایی که فاطمه درست کرده و هر بار سیاه پوستها رو میبینه میگه مامان یادت میاد این آفریگا رو درست کردیمgoldstar.gif : 33 par 49 pixels.

پینوشت:پست قبلی که به روز نمیشد این عکسها رو هم گذاشته بودم اینار فقط لینک گذاشتم ببینم میشه ثبتش کرد یا نه





:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 8 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: